Veelgestelde vragen

Critical Alignment

Op deze pagina vind je het antwoord op al je vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons een e-mail.
Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord.

1. Kan ik een proefles volgen?
Ja, dat kan. We bieden proeflessen aan voor beginners en 50+ lessen. Je kunt een proeflessen strippenkaart aanschaffen voor drie lessen. Na deze lessen te hebben uitgeprobeerd weet je welke beginners, of 50+ les het beste bij je past. Klik hier om de proef strippenkaart aan te schaffen

2. Hoe lang is mijn rittenkaart geldig? 

Kaart Geldigheid
10 rittenkaart | Therapie Drie maanden
Therapie | Intake + 10 rittenkaart Drie maanden
10 rittenkaart | Beginners Vier maanden
Proef strippenkaart 70+, 50+ en beginnerslessen Drie weken
1 losse les Vier weken
1 losse online les Vier weken

*Op je factuur staat de geldigheid van je rittenkaart. Zie vraag ‘kan ik mijn factuur downloaden?’


3. Tot wanneer kan ik een les annuleren met restitutie?
Gereserveerde lessen kunnen tot twee uur voor aanvang van de les, kosteloos via de website of app van Bsport worden geannuleerd. Na deze periode wordt een les van het abonnement of de strippenkaart in rekening gebracht, ongeacht of de deelnemer wel of niet heeft deelgenomen aan de les. Dit geldt voor de offline en online lessen.

4. Hoe kan ik een les annuleren/ uitschrijven?
Klik hier om te zien wat je kan doen (via backoffice-bsport)
Via Bsport app klik hier

5. Ik kan niet meer inloggen in Bsport, wachtwoord kwijt of vergeten? Klik hier om te zien wat je kan doen.

6. Kan ik mijn factuur downloaden?
Ja, dat kan! Bekijk hier de video (via backoffice-bsport)
Via Bsport app klik hier

7. Waar vind ik mijn les tegoed?

Op je telefoon:
– Ga naar de Bsport app.

– Klik op “Account” (je moet wel ingelogd zijn).

– Klik op “Studio”

–  Klik op “Mijn abonnementen en/mijn kaarten”

Voor video-uitleg klik hier (via Bsport app)

Via backoffice-bsport

critical alignment bsport

 

8.  Is het mogelijk om bij jullie contant/pin te betalen?
Alle betalingen vinden alleen plaats via Bsport: Alle strippenkaarten, abonnement, losse lessen en workshops kunnen daar geboekt en betaald worden. Wij bieden geen contant & pinbetalingen aan.

9. Hoe kan ik mijn boekingen checken?
Reservering kun je checken op de Bsport website of in de app.

10. Kan ik iemand meenemen naar een les?
Het is mogelijk een introducé meenemen naar de volgend lessen:
beginners, 50+, 70+, young professionals.

Voor uzelf en een gast reserveren:
– Ga naar het tabblad “Agenda” > klik op “Reserveer” van de sessie in kwestie > klik op “Een gast uitnodigen” > en voltooi het formulier met de persoonsgegevens van de gast (voornaam, achternaam en e-mailadres).
– Alleen het veld “Voornaam” is verplicht op dit formulier. Verder is het niet mogelijk om uitsluitend voor een gast te reserveren.
– Klik tot slot op “Bevestigen”.

Attentie: de persoonsgegevens van de gast worden opgeslagen in het ledenbestand van Critical Alignment. Er wordt ook een relatie tussen de accounts van u en de gast aangemaakt.

 

11. Ik ga op vakantie kan ik mijn rittenkaart bevriezen of verlengen?

Ga je langer dan een maand op vakantie en/of wil je een abonnement stopzetten? Dit kan, in overleg met Stichting Critical Alignment. Stuur hiervoor een e-mail aan info@criticalalignment.nl
Let op: abonnement stop zetten moet voor de volgende incasso datum plaats vinden.

12. Ik ben ziek, geblesseerd en kan voor een tijdje geen les volgen, is het mogelijk om mijn rittenkaart verlengen?
Ben je langer dan een maand ziek /geblesseerd dan kan de geldigheidsdatum van je rittenkaart verlengd worden, in overleg met Stichting Critical Alignment. Stuur hiervoor een e-mail aan info@criticalalignment.nl. t.a.v. Iris Reyes

13. Ik ben ziek, geblesseerd, ik kan daardoor een tijdje geen les volgen, is het mogelijk om mijn maand abonnement te stoppen?
Het is mogelijk je maand passe-partout te stoppen. Stuur ons een e-mail info@criticalalignment.nl t.a.v. Iris Reyes

14. Ik kan plotseling niet naar de les, kan ik mij uitschrijven?
Het kan gebeuren dat je last minute de les niet kan volgen. Let op, bij laat annulering wordt een les van het abonnement of de strippenkaart in rekening gebracht. Zie vraag nr. 3 en 4.

15. Welk platform wordt bij de online lessen gebruikt?
We gebruiken Zoom voor alle online lessen. Download de Zoom app voor desktop of mobile hier.

16.Wanneer ontvang ik de zoom link?
Bsport stuurt 15 minuten voor aanvang van de les een geautomatiseerde e-mail met alle informatie voor de online les. Het is mogelijk dat je e-mailprovider de geautomatiseerde e-mails van Bsport aan de map ‘ongewenste e-mails’ toewijst. Check je spam inbox!

17. Ik heb een losse online les gekocht, kan ik de video terugkijken?Alleen met een abonnement – online + on demand kun je de les terugkijken of later doen.