Veelgestelde vragen
Critical Alignment
Op deze pagina vind je het antwoord op al je vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons een e-mail. Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord.
1. Kan ik een proefles volgen? Ja, dat kan. We bieden proeflessen aan voor beginners en 50+ lessen. Je kan een proeflessen strippenkaart aanschaffen voor drie lessen. Na deze lessen te hebben uitgeprobeerd weet je welke beginners, of 50+ les het beste bij je past. Klik hier om de proef strippenkaart aan te schaffen
2. Hoe lang is mijn rittenkaart geldig?
Kaart | Geldigheid |
10 rittenkaart | Therapie | Drie maanden |
Therapie | Intake + 10 rittenkaart | Drie maanden |
10 rittenkaart | Beginners | Vier maanden |
Proef strippenkaart 50+ en beginnerslessen | Drie weken |
1 losse les | Vier weken |
1 losse online les | Vier weken |
*Op je factuur staat de geldigheid van je rittenkaart. Zie vraag ‘kan ik mijn factuur downloaden?’
3. Tot wanneer kan ik een les annuleren met restitutie? Gereserveerde lessen kunnen tot één uur voor aanvang van de les, kosteloos via de website of app van Momoyoga worden geannuleerd. Na deze periode wordt een les van het abonnement of de strippenkaart in rekening gebracht, ongeacht of de deelnemer wel of niet heeft deelgenomen aan de les. Dit geldt voor de offline en online lessen.
4. Hoe kan ik een les annuleren/ uitschrijven? Klik HIER om te zien wat je kan doen
5. Ik kan niet meer inloggen in Momoyoga, wachtwoord kwijt of vergeten? Klik HIER om te zien wat je kan doen.
6. Kan ik mijn factuur downloaden?
Ja dat kan. Bekijk HIER de video.
7. Waar vind ik mijn les tegoed?
Op je telefoon:
– Ga naar de Momoyoga app.
– Klik op “Account” (Je moet wel ingelogd zijn).
– Ga naar “Mijn abonnementen en strippenkaarten”
– Resterend tegoed.
Via de Momoyoga website:
– Log in
– Klik rechtsboven op je naam
– Klik op “Mijn boekingen en bestellingen”
– Klik op “Mijn abonnementen en strippenkaarten”
8. Is het mogelijk om bij jullie contant/pin te betalen? Alle betalingen vinden alleen plaats via Momoyoga: Alle strippenkaarten, abonnement, losse lessen en workshops kunnen daar geboekt en betaald worden. Wij bieden geen contant & pinbetalingen aan.
9. Hoe kan ik mijn boekingen checken? Boekingen kun je checken op de Momoyoga website of in de app.
Momoyoga website:
– Log in
– Klik rechtsboven op je naam
– Klik op “Mijn boekingen en bestellingen”
– Klik op “Aankomende boekingen/ Eerder boekingen”.
In de app zie je alléén je aankomende boekingen. Deze staan op het lesrooster (“Ingeschreven”, in groen).
10. Kan ik iemand meenemen naar een les? Een abonnement of strippenkaart van Stichting Critical Alignment is persoonsgebonden en niet overdraagbaar. Wil je iemand meenemen naar een les dan kan die persoon een losse kaart (les) of een proef strippenkaart aanschaffen.
11. Ik ga op vakantie kan ik mijn rittenkaart bevriezen of verlengen? Ga je langer dan een maand op vakantie en/of wil je een abonnement stopzetten? Dit kan, in overleg met Stichting Critical Alignment. Stuur hiervoor een e-mail aan info@criticalalignment.nl. Let op: abonnement stop zetten moet voor de volgende incasso datum plaats vinden.
12. Ik ben ziek, geblesseerd en kan voor een tijdje geen les volgen, is het mogelijk om mijn rittenkaart bevriezen/verlengen? Ben je langer dan een maand ziek /geblesseerd dan kan de geldigheidsdatum van je rittenkaart verlengd worden, in overleg met Stichting Critical Alignment. Stuur hiervoor een e-mail aan info@criticalalignment.nl.
13. Ik ben ziek, geblesseerd, ik kan daardoor een tijdje geen les volgen, is het mogelijk om mijn maand abonnement te stoppen? Het is mogelijk je maand passe-partout te stoppen. Stuur ons een e-mail info@criticalalignment.nl
14. Ik kan plotseling niet naar de les, kan ik mij uitschrijven? Het kan gebeuren dat je last minute de les niet kan volgen. Let op, bij laat annulering wordt een les van het abonnement of de strippenkaart in rekening gebracht. Zie vraag nr. 3 en 4.
15. Als jullie de studio sluiten hoe gaat dat dan met mijn kaart/lessen/ abonnement? In het geval van sluiting van de studio en er geen lessen plaats kunnen vinden, verlengen wij de geldigheidsdatum van de kaart(en) met de tijd dat er geen lessen gevolgd kunnen worden.
16. Welk platform wordt bij de online lessen gebruikt? We gebruiken Zoom voor alle online lessen. Download de Zoom app voor desktop of mobile hier.
17.Wanneer ontvang ik de zoom link? Momoyoga stuurt 30 minuten voor aanvang van de les een geautomatiseerde e-mail met alle informatie voor de online les. Het is mogelijk dat je e-mailprovider de geautomatiseerde e-mails van Momoyoga aan de map ‘ongewenste e-mails’ toewijst. Check je spam.
18. Ik heb de zoom link niet ontvangen, wat nu? Als je 30 minuten vóór aanvang van de les een inschrijving doet dan zal Momoyoga de e-mail met zoom-link niet versturen. Geen zorgen, Het Momoyoga systeem is zo ingesteld dat iedereen die een online les hebben geboekt altijd toegang hebben tot de onlinelesinformatie in Momoyoga.
Zo krijg je toegang tot de online les:
– Log je in op je Momoyoga account 30-15 min voor aanvang van de les.
– Klik vervolgens op de titel van de online les op het rooster.
– Klik op de Ga naar online les button in het pop-up scherm.
18. Ik heb een losse online les gekocht, kan ik de de video terugkijken?Alléén met een abonnement – online + on demand kun je de les terugkijken of later doen als je verhinderd was op de tijd van de online les.
19. Hoe boek ik een workshop?
Klik HIER om te zien hoe je een workshop kan aanschaffen en boeken